Kontakt
FAQ och kundinloggning
Svar på vanliga frågor om våra erbjudanden hittar du enklast i vår FAQ. Information om en existerande bokning hittar du i dina personliga kundsidor My SnowTrex.Kontakt för erbjudanden, förfrågningar och feedback
Vill du skapa ett icke-bindande erbjudande? Klicka i så fall på Sök & Boka.Om du har frågor om ett erbjudande, allmänna frågor om vår produkt eller om våra bokningsvillkor? Skicka i så fall ett e-mail till info-se@snowtrex.com.
Kontakt för bokningsändringar
Har du gjort en bokning och har en fråga eller vill göra en ändring?Skicka i så fall ett e-mail med ditt bokningsnummer till bokningsandring-se@snowtrex.com eller använd kontaktformulären i din personliga My SnowTrex kundinloggning. .
Kontakt för avbokningar
Har du inte möjlighet att genomföra din resa? Den aktuella avbokningsavgiften och möjligheten att genomföra avbokningen själv hittar du i din personliga My SnowTrex kundinloggning.Om du vill veta mer om delavbokningar, ersättningspersoner, om du önskar att omboka din resa eller om du har andar frågor kring avbokningen vänligen skicka ett e-mail med ditt bokningsnummer till avbestallning-se@snowtrex.com.
Kontakt och öppettider
TravelTrex GmbH
Bonner Str. 484-486
50968 Köln (TYSKLAND)
Bonner Str. 484-486
50968 Köln (TYSKLAND)
Kontakt
Kontakt | ||
08-506 396 22 | ||
+49 221 33 60 62949 | ||
info-se@snowtrex.com |
Öppettider
Må-To:
Fr:
09.00–15.30
Lö-Sö:
Stängt