Kontakt

FAQ och kundinloggning

Svar på vanliga frågor om våra erbjudanden hittar du enklast i vår FAQ. Information om en existerande bokning hittar du i dina personliga kundsidor My SnowTrex.

Kontakt för erbjudanden, förfrågningar och feedback

Vill du skapa ett icke-bindande erbjudande? Klicka i så fall på Sök & Boka.

Om du har frågor om ett erbjudande, allmänna frågor om vår produkt eller om våra bokningsvillkor? Skicka i så fall ett e-mail till info-se@snowtrex.com.

Kontakt för bokningsändringar

Har du gjort en bokning och har en fråga eller vill göra en ändring?

Skicka i så fall ett e-mail med ditt bokningsnummer till bokningsandring-se@snowtrex.com eller använd kontaktformulären i din personliga My SnowTrex kundinloggning. .

Kontakt för avbokningar

Har du inte möjlighet att genomföra din resa? Den aktuella avbokningsavgiften och möjligheten att genomföra avbokningen själv hittar du i din personliga My SnowTrex kundinloggning.

Om du vill veta mer om delavbokningar, ersättningspersoner, om du önskar att omboka din resa eller om du har andar frågor kring avbokningen vänligen skicka ett e-mail med ditt bokningsnummer till avbestallning-se@snowtrex.com.

Kontakt och öppettider

TravelTrex GmbH
Bonner Str. 484-486
50968 Köln (TYSKLAND)

Kontakt

Kontakt
08-506 396 22
+49 221 33 60 62949
info-se@snowtrex.com

Öppettider

Må-To:
Fr: 09.00–15.30
Lö-Sö: Stängt